Alegeţi soluţia completă din fabrică la un nivel de calitate premium! Janta originala Suzuki livrate din fabrică cu supapă TPMS încorporată şi anvelopa premium Continental.
Timpul necesar pentru schimbarea roţilor este redus la jumătate.
În timpul depozitării, orice probleme pot fi identificate şi remediate în avans.
Posibilitatea deteriorării anvelopei din cauza schimbului este redusă la minim.
Costuri mai mici privind schimbul în funcţie de anotimp.
Factor care creşte valoarea autovehiculului la vânzare.
De ce sa alegeti aceasta anvelopa
Putere exceptionala de franare pe zapada și gheata
Tractiune sporita pe zapada
Randament kilometric mai inalt
Detalii tehnice
- Rigiditatea ridicata a blocului in centrul profilului benzii de rulare si numarul mare de lamele cu formare maxima de margini de prindere asigura o putere de franare imbunatatita pe drumurile umede si inghetate.
- Numarul mare de blocuri si lamele de pe umerii anvelopei creeaza o multitudine de margini de prindere si, drept urmare, o tractiune mai eficienta pe zapada.
- Datorita unei distributii uniforme a rigiditatii blocului si distributiei uniforme corespunzatoare a presiunii in banda de contact cu solul, uzura anvelopei este mai redusa si mai uniforma, avand ca rezultat randament kilometric mai inalt.
Tehnologii
ContiSeal™
Este o tehnologie dezvoltata de Continental pentru a etanseiza daunele cauzate de obiecte ascutite caii de rulare. In cazul penetrarii unui obiect strain, cum ar fi un cui, schimbarea rotii imediat nu e necesara, iar gaurile raman etaaeizate chiar daca obiectul ce a patruns se desprinde.
ContiSilent™
Este o tehnologie de reducere a emisiilor de zgomot dezvoltata de Continental. E conceputa pentru a reduce zgomot interior indiferent de suprafața de rulare. Anvelopele ContiSilent™ sunt prevazute cu un absorbant in interiorul anvelopei, o spuma poliuretanica, lipita pe zona caii de rulare cu un adeziv special. Indiferent de temperatura, structura spumei ramane la fel. ContiSilent™ duce la reducerea zgomotului interior cu pana la 9 dB(A), in functie de tipul vehiculului, viteza si suprafata carosabila.
Sistemul SSR
Este o tehnologie de rulare pe pana dezvoltata de Continental mai ales pentru anvelope cu sectiune transversala mica, tehnologie ce pastreaza compatibilitatea anvelopelor cu jantele standard.
Principiul SSR se bazeaza pe un perete lateral ranforsat autoportant. In cazul unei pene, acesta previne ca peretele lateral sa fie prins intre janta și carosabil și ca anvelopa sa sara de pe janta, ceea ce face ca roata de rezerva sa nu mai fie necesara. Faptul ca nu mai se transporta o roata in plus reduce greutatea vehiculului ceea ce imbunatateste consumul de carburant. De asemena va elibera un volum de pana la 80 de litri in portbagaj. Montarea pe toate cele 4 pozitii e foarte recomandata chiar daca nu e obligatie legala, iar repararea lor nu e permisa.
* Viteza maxima este de 270 km/h pentru index W, 240 km/h pentru index V, 210 km/h pentru index H, 190 km/h pentru index T (indexul de viteza poate varia functie de dimensiunea anvelopei)
* Cantitatea minima de comandat este 4 bucati pentru un set. Se pot comanda doar multiplu de 4 bucati.
Piesele comercializate in acest site sunt piese de origine sau interschimbabile cu piesele originale conform cataloagelor si listelor editate de producatori.
Fotografiile pieselor de schimb oferite au drept scop prezentarea marfurilor si nu au valoare contractuala. Pot exista diferente intre acestea si produsul respectiv.
Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.