Prezentul regulament reprezinta termenii si conditiile de utilizare ale site-ului www.piese.radacini.ro. Orice comanda plasata pe acest site trebuie sa fie de acord cu prezentul Regulament si va fi realizata in conformitate cu legislatia aplicabila in vigoare. Folosirea acestui site implica acceptarea termenilor si conditiilor de mai jos. Recomandam citirea cu atentie a acestora. RADACINI MOTORS S.R.L. isi asuma dreptul de a modifica aceste prevederi fara o alta notificare. Cea mai recenta versiune poate fi accesata in aceasta pagina.
Accesul/vizitarea acestui website de catre dumneavoastra se supune Termenilor si conditiilor de utilizare, implica acceptul explicit al dvs. cu privire la acestea si reprezinta intelegerea dintre parti.
Relatia dintre parti este guvernata de urmatoarele acte normative:
OG nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor
OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii
Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comerciantilor in relatia cu consumatorii si armonizarea reglementarilor cu legislatia europeana privind protectia consumatorilor
Legea 365/2002 privind comertul electronic
I. Introducere
1. S.C. RADACINI MOTORS S.R.L., cu sediul in Bucuresti, B-dul Iuliu Maniu, Nr. 246, Bloc Central, Etaj 1, Cam 127, Sector 6, Cod de Inregistrare Fiscala RO17083558, inregistrata in Registrul Comertului sub numarul J40/21994/2004, faciliteaza achizitionarea de marfuri cu ajutorul retelei electronice (Internet) – de la adresa: www.piese.radacini.ro, denumita in continuare MAGAZIN.
2. Prezentul Regulament se adreseaza tuturor utilizatorilor Magazinului si stabileste principiile de efectuare a inregistrarilor si de utilizare a contului de Magazin, principiile de rezervare pe cale electronica a pieselor si accesoriilor auto disponibile in Magazin, denumite in continuare MARFURI, de plasare de comenzi pe site-ul Magazinului precum si principiul incheierii contractelor de vanzare a Marfurilor.
3. Orice utilizator al Magazinului poate accesa Regulamentul in orice moment, dand „click” pe linkul „Termeni si Conditii” aflat pe pagina de web a magazinului si prin salvarea acestuia in format PDF pe suportul de informatii dorit. La efectuarea unei comenzi, prin apasarea butonului "PLASARE COMANDA" utilizatorul se declara de acord cu termenii si conditiile Magazinului.
4. Informatiile despre Marfurile din Magazin – disponibilitate, descrieri, preturi – constituie o invitatie la incheierea de contracte de vanzare in sensul legilor in vigoare, conform conditiilor din „Termeni si Conditii”.
5. Marfurile din Magazin sunt prezentate in mod amanuntit. Pe pagina de web se afla informatii detaliate despre proprietatile Marfii, pretul acesteia, detalii tehnice etc.
6. Fotografiile si prezentarile produselor oferite au drept scop prezentarea Marfurilor si nu au valoare contractuala.Pot exista diferente intre acestea si produsul respectiv.
II. Regulile de utilizare a Magazinului
1. RADACINI MOTORS S.R.L. faciliteaza incheierea de contracte de vanzare a Marfurilor prin intermediul Internetului si presteaza o serie de servicii, prevazute in Regulamentul de fata.
2. Contractul de vanzare a marfurilor se incheie intre utilizatorul Magazinului, denumit in continuare CLIENT, si RADACINI MOTORS S.R.L.
4. Conditia inceperii utilizarii Magazinului este cunoasterea acestui Regulament si acceptarea sa.
5. Informatiile furnizate de Client in timpul plasarii comenzii trebuie sa fie reale, actuale si exacte. RADACINI MOTORS S.R.L. isi rezerva dreptul de a refuza realizarea comenzii, in cazul cand datele furnizate nu sunt suficient de exacte si fac imposibila realizarea comenzii, mai exact, nu permit identificarea exacta a produselor. Inainte de a refuza realizarea comenzii RADACINI MOTORS S.R.L. va incerca sa il contacteze pe Client pentru a stabili ce date sunt necesare pentru a face posibila realizarea acesteia.
6. Magazinul ia toate masurile tehnice si administrative posibile si impuse de anumite norme juridice, menite a proteja datele personale ale Clientilor si mai ales de a preveni obtinerea si modificarea de catre persoane neautorizate a datelor personale furnizate in timpul inregistrarii.
7. Clientul care a utilizat Magazinul are obligatiile:
a) de a nu furniza si transmite informatii interzise prin lege;
b) de a utiliza Magazinul intr-un mod care sa nu perturbe functionarea acestuia;
c) de a nu difuza si de a nu plasa in cadrul Magazinului informatii comerciale incorecte;
d) de a utiliza Magazinul intr-un mod care sa nu creeze inconveniente pentru alti clienti si pentru Administratorul Magazinului;
e) de a folosi informatiile amplasate in paginile magazinului doar in scop personal (efectuarea de comenzi online, informare) ceea ce nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial sau integral site-ul, de a reproduce partial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul in orice alta maniera, in scopuri comerciale sau fara acordul prealabil scris al acesteia.
III Incheierea contractelor de vanzare
1. Magazinul faciliteaza plasarea comenzilor de Marfa dupa cum urmeaza:
a) pe pagina web a Magazinului (on-line), urmand procedura de plasare a comenzilor,
b) telefonic, la numerele de telefon afisat pe website in sectiunea „Cerere oferta”
c) prin e-mail, transmitand solicitarea pe adresa: comenzi@radacini.ro
2. Magazinul primeste comenzile plasate on-line pe parcursul intregii zile, in toate zilele saptamanii. Comenzile plasate prin telefon sau prin posta electronica sunt primite in zilele lucratoare intre orele 8.30 – 17.00. Comenzile plasate in zilele libere sau de sarbatori vor fi prelucrate in decurs de doua zile lucratoare de la data plasarii comenzii
3. Conditia plasarii comenzii o constituie completarea in formular a tuturor datelor cerute, necesare pentru expediere si pentru emiterea facturii fiscale. In unele cazuri, pentru lansarea unei comenzi ferme, este necesara achitarea unui avans de cel putin 50% din valoarea produsului.
4. Pentru a plasa o comanda se aleg Marfurile din Magazin, mai ales in ceea ce priveste cantitatea si producatorul, dupa care se trece la “Cos” si se continua procedura de plasare a comenzii selectandu-se diferitele optiuni.
5. Pana la momentul confirmarii selectarii Marfurilor cu tasta „Confirmare” Clientul are posibilitatea de a efectua modificari referitoare la Marfa din comanda, precum si la datele pentru livrare si de facturare. Confirmarea de catre Client a comenzii prin tasta „Confirmare” este echivalenta cu acceptarea obligatiei de a face plata pretului Marfurilor si a costurilor de livrare, lucru despre care Clientul este informat direct, inainte de confirmarea comenzii.
6. Confirmarea de catre Client a comenzii conform pct. 5 de mai sus constituie oferta transmisa de Client catre RADACINI MOTORS S.R.L., de a incheia contractul de vanzare, conform continutului comenzii si prezentului Regulament.
7. In momentul plasarii comenzii conform pct. 5 de mai sus, Clientul primeste la adresa de e-mail indicata un mesaj referitor la comanda plasata: cantitatile de Marfuri comandate, valoarea comenzii, tipul de livrare si de plata ales, timpul de livrare a comenzii precum si datele de contact ale Clientului, Magazinului, informatii despre modul de depunere a reclamatiei in privinta Marfurilor precum si despre dreptul Clientului de a se retrage din contractul de vanzare. Procedura aceasta reprezinta si o confirmare a primirii de catre Magazin a ofertei de achizitie din partea Clientului.
8. Magazinul transmite confirmarea acceptului sau refuzul de a accepta comanda Clientului, transmisa prin e-mail sau telefonic (Confirmarea realizarii si livrarii comenzii) la adresa de e-mail indicata de acesta. Dupa primirea confirmarii de mai sus se ajunge la incheierea intre Client si RADACINI MOTORS S.R.L. a contractului de vanzare a Marfurilor comandate de Client.
9. Contractul de vanzare se incheie in limba romana, avand continutul prezentulului Regulament completat cu comanda plasata de Client.
10. Fara atingerea dreptului Clientului de se retrage din contract, conform legislatiei in vigoare, Clientul poate renunta la comanda inainte de a primi de la Magazin confirmarea ofertei de achizitie, adica inainte de a primi e-mailul care confirma acceptarea comenzii spre realizare, despre care se vorbeste la pct.8 de mai sus. In aceasta privinta Clientul trebuie sa contacteze urgent legatura cu Magazinul – este posibil prin telefon, cu confirmare prin e-mail.
11. In cazul alegerii de catre Client a altei forme de plata decat “ramburs” Magazinul isi rezerva dreptul de a refuza realizarea comenzii in cadrul contractului de vanzare, in cazul cand: (i) datele de contact ale Cumparatorului sunt atat de neclare, incat fac imposibila livrarea marfii, (ii) tranzactia nu a fost autorizata in sistemul de plati electronice sau (iii) plata pentru comanda nu a fost efectuata in termen de 2 zile lucratoare de la data plasarii comenzii.
IV. Livrarea si receptionarea Marfurilor
1. Marfurile comercializate prin intermediul Magazinului sunt noi, in ambalajul original al producatorului (daca piesa se livreaza in ambalaj).
2. Marfurile sunt livrate la adresa indicata de catre Client in comanda. Termenul estimativ pentru livrarea Marfurilor este stabilit in rezumatul comenzii, inainte de confirmarea de catre Client a plasarii comenzii prin tasta "Confirmare”.
3. Timpul prevazut pentru livrarea la Client, la livrarea prin curier, poate sa difere in functie de produsul comandat. Inceperea realizarii comenzii poate fi intarziata pana la momentul inregistrarii in contul bancar al Magazinului al pretului vanzarii (si eventualelor costuri cu livrarea), in cazul alegerii de catre Client al formei de plata in avans prin internet (adica prin serviciul de plata online sau printr-un transfer on-line obisnuit) sau in cazul in care Magazinul solicita plata in avans.
4. In cazul in care produsul selectat nu mai este disponibil in stoc sau la furnizorii Magazinului, clientul va fi notificat prin e-mail si/sau telefonic in maximum 3 (trei) zile lucratoare de la confirmarea comenzii sau achitarea platii in avans. In aceasta situatie, in cazul platii anticipate integrale sau partiale, in termen de maxim 5 zile lucratoare de la notificare, intreaga suma va fi returnata in contul specificat de catre cumparator.
5. Marfurile sunt livrate la orice adresa indicata de pe teritoriul Romaniei, prin intermediul unor firme de curierat. Taxele pentru livrarea produselor se indica in procesul de plasare a comenzii. Pentru livrarile in alte tari decat Romania, costurile difera si ele vor fi transmise clientului in functie de localizarea acestuia.
6. Costul de expediere a Marfurilor pentru comenzi ce au o valoare mai mica de 500 de lei este suportat de Client, pentru colete de pana in 1 kilogram volumetric este 30 lei cu tva. Pentru fiecare kilogram suplimentar se adauga un cost de 2.5 lei cu tva. In unele situatii (depasirea greutatii, dimensiuni agabaritice, kilometri exteriori) pot aparea costuri suplimentare, lucru despre care Clientul este informat tot inainte de expedierea comenzii plasate. La fiecare produs expediat se ataseaza dovada achizitionarii (factura fiscala) si certificatul de garantie.
V. Preturi si metode de plata
1. Informatia despre pretul de achizitie al marfii de pe pagina de web a Magazinului poate sa nu fie exacta in momentul primirii de catre Client a unui e-mail de confirmare a acceptarii comenzii plasate de acesta, pentru achizitia Marfurilor selectate. Respectivul pret poate suferi modificari, despre care clientul va fi informat prin e-mail sau telefonic, de catre unul din consilierii nostri de vanzari.
2. Preturile produselor din magazine sunt date in lei si contin toate componentele pretului, inclusiv TVA, taxe vamale si impozite.
3. Clientul va achita pretul Produselor comandate si cheltuielile de expeditie, dupa cum doreste:
a) prin sistemul de plata electronica
b) transfer bancar
4. RADACINI MOTORS S.R.L. isi rezerva dreptul de a modifica pretul marfurilor aflate in Magazin, de a introduce in vanzare marfuri noi, de a desfasura sau de a revoca actiuni de promovare pe pagina de web a Magazinului, de a introduce pe aceasta modificari conforme cu prevederile legislatiei in vigoare, cu conditia ca aceste modificari sa nu incalce drepturile persoanelor care au incheiat contracte de vanzare a Marfurilor oferite de Magazin inainte de efectuarea respectivelor modificari, sau a drepturilor persoanelor autorizate sa utilizeze a anume promotie, conform principiilor acesteia, pe perioada desfasurarii sale.
VI. Reclamatii referitoare la Marfuri
1. Produsele oferite in Magazin sunt piese de origine sau interschimbabile cu piesele originale conform cataloagelor si listelor editate de producatori. RADACINI MOTORS S.R.L. raspunde pentru defectele fizice sau juridice ale produselor pe baza legislatiei in vigoare. De asemenea RADACINI MOTORS S.R.L. respecta garantia legala pentru conformitatea produselor.
2. RADACINI MOTORS S.R.L. va lua masuri pentru a asigura pe deplin functionarea corecta a Magazinului, in domeniile indicate de cunostintele tehnice actuale si se obliga sa inlature intr-un termen rezonabil toate neajunsurile semnalizate de catre Clienti.
3. Orice produs cumparat in Magazin poate fi obiectul unei reclamatii, cu respectarea termenilor si conditiilor de reclamatie stabiliti prin lege, daca prezinta defecte ce constituie neconformitati cu contractul de vanzare incheiat.
4. Clientul poate trimite produsul reclamat pe propria sa cheltuiala, prin curierat, returnarea marfii facandu-se in mod obligatoriu cu descrierea in scris a defectului sau cu un formular de reclamatie descarcat de pe pagina Magazinului. Produsul reclamat trebuie insotit de urmatoarele documente: copie dupa factura de achizitie , bonul sau chitanta cu care a fost cumparata piesa; dovada montarii intr-un service autorizat R.A.R (deviz de montaj) si documentele fiscale aferente; copia fata-verso dupa autorizatia R.A.R a serviceului in care s-a facut montajul, nota de constatare emisa de catre un serviciu autorizat prin care se constata si se descrie detaliat defectiunea, semnata de seful de unitate; copia dupa certificatul de inmatriculare al autovehiculului.
Expedierea reclamatiei se face prin curierat, pe cheltuiala clientului, la adresa B-dul Iuliu Maniu nr. 246, Sector 6, Bucuresti. Clientul va fi informat despre modul de rezolvarea a reclamatiei in termen de 14 zile, calculate din ziua urmatoare primirii de catre Magazin a trimiterii cu marfa reclamata.
6. Clientul are dreptul la urmatoarele pretentii, conform legislatiei in vigoare:
a) sa ceara sa renunte la Contract sau sa ceara reducerea pretului Marfii, daca Vanzatorul nu inlocuieste de urgenta si fara mari inconveniente pentru Cumparator, marfa defecta sau nu inlatura defectul, ori
b) Sa ceara inlocuirea Marfii cu o alta fara defecte sau inlaturarea defectelor.
7. In cazul in care reclamatia nu este admisa, Marfa va fi returnata impreuna cu un raport referitor la nejustificarea reclamatiei.
8. In cazul in care se constata de catre Client deteriorarea Marfii in timpul transportului se recomanda ca el sa intocmeasca in prezenta curierului un proces verbal de constatare daune.
VII. Garantie si retur. Retragerea din contractul de vanzare
1. Produsele comercializate prin site sunt piese de origine sau interschimbabile cu piesele originale conform cataloagelor si listelor editate de producatori. Garantia se aplica in conformitate cu Legea 449/2003 privind vanzarea produselor si garantia asociata acestora si O.G. nr. 21/1992 privind protectia consumatorului. Termenul de garantie acordat pentru durata medie de utilizare a pieselor de folosinta indelungata este conform specificatiilor tehnice ale producatorului, dar nu mai mult de 24 luni de la data inscrisa pe factura de vanzare.
2. Pentru anumite repere cum ar fi: alternatoare, electromotoare, pompe de servodirectie, casete de directie se percepe suplimentar o taxa de garantie care se poate returna doar dupa ce piesa veche este acceptata de catre furnizor.
3. Conform prevederilor OUG nr. 34 din 2014, clientul persoana fizica beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere.
Etapele retragerii din contract:
1) Clientul solicita retragerea din contractul de cumparare prin notificare in scris la adresa de e-mail comenzi@radacini.ro in maxim 14 zile de la data primirii produsului.
2) Clientul expediaza produsul in ambalajul original si accesoriile aferente, cu etichetele intacte, împreuna cu factura de achizitie si certificatul de garantie în original. Cheltuielile de expeditie cad in sarcina Clientului. Clientul nu trebuie sa solicite contravaloarea produslui returnat in sistem ramburs, aceasta se va returna doar dupa receptionarea produsului de catre reprezentantii Magazinului.
3) In maxim 14 zile de la data primirii produselor care fac obiectul retragerii din contract, Magazinul va inapoia contravaloarea produsului în contul cumparatorului sau prin mandat postal. Cheltuielile de expeditie si comisioanele bancare vor fi suportate de catre cumparator si se vor scadea din suma de returnat. In cazul returnarii Clientul este responsabil pentru orice diminuare a valorii produselor rezultata din manipularea acestora.
5. Piesele de folosinta indelungata sunt: ambreiaje, arcuri, amortizoare, articulatii planetare, elemente de caroserie, elemente de directie, elemente de frana, semnalizatoare, stopuri, cabluri, pompe, radiatoare, tobe si tevi de esapament, rulmenti, fise de bujii, piese de electromotor si alternator, piese de motor in miscare.
6. Magazinul este exonerat de raspundere privind garantia sau aceasta poate fi anulata in urmatoarele cazuri:
- piesa nu a fost cumparata de la www.piese.radacini.ro ;
- piesa nu a fost montata intr-un atelier de specialitate autorizat de RAR sau de producatorul autovehiculului;
- piesa s-a defectat datorita unui montaj incorect sau datorita montarii impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate;
- piesa a fost gresit aleasa sau a fost utilizata pentru alt scop decat cel indicat in catalogul producatorului;
- piesa nu a fost identificata corect datorita prezentarii de catre cumparator a unor date eronate sau nu a fost comparata la montaj cu piesa de inlocuit;
- piesa s-a uzat sau deteriorat datorita suprasolicitarii, intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarea reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului autoturismului, atelierul de specialitate care a efectuat montajul nu a stabilit verificarile si reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de producator;
- autoturismul a fost folosit in alte scopuri decat cel prevazut de constructor sau a fost exploatat in conditii necorespunzatoare (raliuri, competii sportive, taximetrie, distributie etc);
- autoturismul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natura (socuri termice, electrice, mecanice);
- piesele prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri, rupturi, deformari;
- piesele prezinta o uzura normala.
7. Pentru marfurile care nu se afla in stocul magazinului si pentru care este necesara comandarea speciala a acestora in conformitate cu specificatiile clientului (conform serie sasiu auto pentru care este necesara marfa respectiva), prin confirmarea comenzii clientul se declara de acord cu pierderea dreptului de retragere din contractul la distanta, conform OUG nr. 34 din 2014
Prin „comandare speciala” se intelege comandarea de marfuri care nu se afla in stocul magazinului si care urmeaza a fi comandate special pentru client, in conformitate cu specificatia si cerintele acestuia, fiind considerate marfuri personalizate individual conform datelor de identificare auto furnizate de client (seria sasiu auto, copie dupa certificatul de inmatriculare etc.).
8. In cazuri speciale cand partile nu ajung la un consens cu privire la reclamatia de garantie, partile vor trimite piesele pentru analiza la un specialist in domeniu. Rezultatele analizei vor fi considerate obligatorii atat pentru vanzator cat si pentru cumparator. Cheltuielile ocazionale de efectuare a analizei vor fi suportate de partea in culpa.
VIII. Informatii referitoare la serviciile prestate on-line
1. Magazinul presteaza pentru Clienti urmatoarele servicii, pe cale electronica:
a) Facilitarea incheierii on-line a contractelor de vanzare din Magazin, conform prezentului Regulament,
b) Facilitarea deschiderii de conturi ale Clientilor in Magazin,
c) Transmiterea informatiei comerciale comandate, referitoare la Marfuri.
2. Clientul are dreptul de a se retrage din contractul de vanzare a Marfurilor conform normelor juridice aplicabile si in baza principiilor stabilite de prezentul Regulament. In plus, Clientul are dreptul, in orice moment, de a cere incetarea de catre Magazin a prestarii serviciilor mentionate la pct 1. spct b) si c) de mai sus.
3. Conditiile tehnice de prestare de catre Magazin, pe cale electronica, a serviciilor, sunt urmatoarele:
a) acces la Internet;
b) folosirea unui browser care sa faca posibila editarea unor documente hypertext (Internet Explorer, Opera, FireFox, Chrome sau altele asemanatoare);
c)Detinerea unui cont de posta electronica.
4. Reclamatii privitoare la serviciile prestate de Magazin pe cale electronica pot fi depuse transmitandu-le la adresa de e-mail a comenzi@radacini.ro sau telefonic, la numerele de telefon afisate pe website. Reclamatia Clientului trebuie sa contina denumirea beneficiarului si o scurta descriere a procesului reclamat. Magazinul se va stradui ca reclamatiile depuse sa fie examinate in cel mai scurt timp cu putinta, totusi, nu mai tarziu de 14 zile de la data primirii reclamatiei de catre Magazin. Despre modul in care a fost solutionata reclamatia Clientul va fi anuntat pe calea aleasa de Client, telefonic sau ca informatie transmisa pe e-mail la adresa indicata de acesta.
RADACINI MOTORS S.R.L. aduce la cunostinta ca, in functie de setarile browserului Clientului, pot fi introduse in sistemul informatic al Clientului fisiere cookies, care nu sunt o componenta a continutului serviciilor prestate de catre Magazin, dar care ar putea permite identificarea ulterioara a Clientului ce intra pe pagina de web a Magazinului si sunt utilizate de Magazin pentru a inlesni Clientului utilizarea Magazinului, ca si pentru monitorizarea de catre Magazin a navigarilor Clientului pe pagina de web. Clientul poate renunta in orice moment la posibilitatea ca Magazinul sa utilizeze cookies, prin anumite setari ale browserului sau. Pentru mai multe detalii, Clientul poate consulta sectiunea Politica de Confidentialitate si Politica de Cookies.
IX. Alte prevederi
1. Continutul si design-ul piese.radacini.ro, inclusiv bazele de date accesibile prin intermediul sau, sunt proprietatea RADACINI MOTORS S.R.L. si sunt protejate prin legislatia in vigoare cu privire la drepturile de autor si drepturile conexe. In cazul informatiilor si continutului postat de terte parti pe site-ul piese.radacini.ro, dreptul de autor si responsabilitatea asupra acestora apartin in totalitate celor care au publicat acea informatie.
2. Puteti copia si printa continutul piese.radacini.ro doar pentru folosinta dumneavoastra personala, in scopuri necomerciale.
3. Este interzisa orice utilizare a continutului piese.radacini.ro in alte scopuri decat cele permise expres de prezentul document sau de legislatia in vigoare. Cererile de utilizare a continutului in alte scopuri decat cele permise expres de prezentul document pot fi trimise la adresa de e-mail comenzi@radacini.ro.
4. In conditiile in care considerati ca un anumit continut aflat pe site-ul piese.radacini.ro incalca drepturile dvs. de proprietate intelectuala, dreptul la viata privata, la publicitate sau alte drepturi personale, sunteti rugat sa trimiteti un e-mail la comenzi@radacini.ro cu drepturile incalcate pentru a permite administratorilor piese.radacini.ro sa actioneze in conformitate cu dispozitiile legale.
X. Forta majora
RADACINI MOTORS S.R.L., partenerii sau utilizatorii sai nu pot fi facuti responsabili pentru nici o intarziere sau eroare in executarea obligatiilor contractuale sau in continutul furnizat pe site, rezultand direct sau indirect din cauze care nu depind de vointa piese.radacini.ro.
Aceasta exonerare include, dar nu se limiteaza la: erorile de functionare ale echipamentului tehnic, lipsa functionarii conexiunii la internet, lipsa functionarii conexiunilor de telefon, virusii informatici, accesul neautorizat in sistemele piese.radacini.ro, erorile de operare, greva etc.
XI. Prevederi finale
1. Datele personale ale Clientilor furnizate in timpul inregistrarii in Magazin sunt prelucrate de catre RADACINI MOTORS S.R.L. exclusiv in scopul realizarii comenzilor; ele mai pot fi prelucrate si in scopuri de marketing, daca Clientul isi exprima acordul pentru acest lucru, intr-o declaratie separata. Clientul are dreptul de a completa, actualiza, corecta datele personale, de a retrage definitiv sau doar pentru o anume perioada de timp permisiunea pentru prelucrarea lor sau de a cere stergerea lor daca sunt incomplete, neactuale, neadevarate sau au fost colectate prin incalcarea legii sau nu sunt neaparat necesare pentru atingerea scopului pentru care au fost colectate, precum si dreptul de a se impotrivi in cazul prelucrarii datelor personale in scopuri de marketing. Aceste informatii sunt detaliate in Politica de Confidentialitate care este o completare a prezentului Regulament.
2. Neacceptarea prevederilor prezentului Regulament face imposibila achizitionarea marfurilor oferite de Magazin. Magazinul ofera Clientului posibilitatea de a lua la cunostinta prevederile Regulamentului, la plasarea comenzii. Clientii care detin cont in Magazin vor fi informati cu privire la modificarea Regulamentului prin e-mail. Clientul care nu accepta modificarile aduse la Regulament are dreptul de a-si inchide contul in orice moment.