Hamamatsu este o parte a unei regiuni numite Enshu, în jurul părții de vest a Prefecturii Shizuoka, iar într-o casă de fermă acolo s-a născut Michio Suzuki, fondatorul Suzuki. Enshu a fost o regiune bogată în natură și binecuvântată cu un climat blând, care prospera în tradiția sa îndelungată de producție de bumbac și se lăuda cu o industrie textilă avansată. A fost, de asemenea, un oraș „monozukuri”, arta japoneză a meșteșugului, cu o industrie de construcții dezvoltată folosind cedru Tenryu. Michio, care a crescut în această regiune Enshu, a devenit un tâmplar ucenic, dar izbucnirea războiului a determinat diminuarea drastică a muncii. Când stăpânul său a început să preia fabricarea de țesături, Michio a dobândit, de asemenea, cunoștințele și abilitățile de fabricație a țesutului. După ce și-a încheiat ucenicia la 21 de ani, Michio a luat o notă deosebită de creșterea cererii de țesături de podea. În 1909, el a fondat Suzuki Loom Works și a construit o singură manieră. El a înzestrat primul său țesut mamei sale, care a devenit discuția satelor din jur și a fost curând bombardat cu ordine. Acesta a fost începutul istoriei lui Suzuki.
Sloganul mărcii „Mod de viață!
La 1 martie 2005, sloganul mărcii „Mod de viață!” utilizat pentru piețele de peste mări a fost anunțat la Salonul Internațional de Autovehicule de la Geneva. A fost aleasă pentru a reprezenta dorința de „a fi un brand care aduce emoție în viață”, iar Suzuki a dezvoltat produse care satisfac cele trei elemente ale producției de produse, care sunt „Conducerea plăcerii”, „Distracția de utilizat” și „Mândria de proprietate ", pentru a realiza acest" mod de viață! " slogan.