Hamamatsu este o parte a unei regiuni numite Enshu, în jurul părÈ›ii de vest a Prefecturii Shizuoka, iar într-o casă de fermă acolo s-a născut Michio Suzuki, fondatorul Suzuki. Enshu a fost o regiune bogată în natură È™i binecuvântată cu un climat blând, care prospera în tradiÈ›ia sa îndelungată de producÈ›ie de bumbac È™i se lăuda cu o industrie textilă avansată. A fost, de asemenea, un oraÈ™ „monozukuri”, arta japoneză a meÈ™teÈ™ugului, cu o industrie de construcÈ›ii dezvoltată folosind cedru Tenryu. Michio, care a crescut în această regiune Enshu, a devenit un tâmplar ucenic, dar izbucnirea războiului a determinat diminuarea drastică a muncii. Când stăpânul său a început să preia fabricarea de È›esături, Michio a dobândit, de asemenea, cunoÈ™tinÈ›ele È™i abilitățile de fabricaÈ›ie a È›esutului. După ce È™i-a încheiat ucenicia la 21 de ani, Michio a luat o notă deosebită de creÈ™terea cererii de È›esături de podea. În 1909, el a fondat Suzuki Loom Works È™i a construit o singură manieră. El a înzestrat primul său È›esut mamei sale, care a devenit discuÈ›ia satelor din jur È™i a fost curând bombardat cu ordine. Acesta a fost începutul istoriei lui Suzuki.
Sloganul mărcii „Mod de viață!
La 1 martie 2005, sloganul mărcii „Mod de viață!” utilizat pentru pieÈ›ele de peste mări a fost anunÈ›at la Salonul InternaÈ›ional de Autovehicule de la Geneva. A fost aleasă pentru a reprezenta dorinÈ›a de „a fi un brand care aduce emoÈ›ie în viață”, iar Suzuki a dezvoltat produse care satisfac cele trei elemente ale producÈ›iei de produse, care sunt „Conducerea plăcerii”, „DistracÈ›ia de utilizat” È™i „Mândria de proprietate ", pentru a realiza acest" mod de viață! " slogan.